Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, March 17

38 Minggu da...

Salam...

Hua....tinggal 14 hari je lagi, tp buat masa ni blm ada tanda2 nak keluar lagi da. Dalam hati kecut perut pun ada seronok pun ada gak :) Esok ada temujanji dengan akak2 nurse kat klinik kat kg ni, mintak2 semuanya selamat sampaikan tak memerlukan aku bergerak ke klinik ibu anak di Klang maupun ke hospital klang. heh bukan apa kan, kekadang derang ni takut nak buat keputusan derang terus je campak g spital mau pun klinik pasal time check up bese dr tak stanby kat klinik.

Oh kerja oh kerja...minggu ni insyaallah minggu last aku keje pasal takut lak tetiba sakit time kat ofis lak. Bukan apa memang la sekarang dear yg hantar dan amik tiap kali pergi ngan balik kerja. Tp risau gak kan, mau 1 ofis menggelabah panik tgok aku sakit. Nak elakkan org lain susah baik aku amik cuti awal2. 2 bulan bermakna hujung bulan 5 aku kene masuk ofis blk. Hua....rasa tak mau fikir nak masuk keje blk. :)

Cukup setakat ni je la, esok aku sambung cite pasal check up lak. Mintak2 semua ok la kan. :)

No comments: