Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, March 13

9 Bulan 10 Hari

Salam...

Dah cukup 9 bulan 10 hari tp baby blm masa lagi nak keluar buat masa ni. Heh nak buat cam ne kan, tunggu je la. Last week g check up kat klinik kat kg semua ok kecuali BP naik. Ni gara2 kes 2 tender masuk semalam la ni yg buatkan aku ngan geng tender department bengang. Oh jgn la menyalahkan org lain maybe tu kesilapan aku jugak kot kan. So trima saja la ngan hati terbuka. Lepas check jantung baby, perut ngan bengkak kaki nurse minta aku g follow up kat klinik ibu dan anak di Klang petang tu jugak. Mujur la awal2 dah mintak 1/2 day leave kalo tak maunye terkial2 time tu nak call office minta 1/2 day. Ada plak yg HR membising kat aku nanti.

Sampai KKIA Klang semuanya ok, dr kata aku kene g buat BP setiap minggu 2 kali...isnin ngan khamis. Tak pe la pasal hari isnin aku kene buat BSP lg pulak setiap khamis kene g klinik pasal dah masuk 37 minggu. Selamat la jugak kan, tak payah la nak mintak cuti maupun 1/2 day selalu sgt. Cuma memang tiap khamis kene amik 1/2 day la kan, rugi rasanya kalo tak dtg keje sehari sekarang ni, dok umah kan bosan. Insyaallah minggu ni minggu last aku keje takut2 lak nanti kalo kene sakit time kat office panic semua org lak. Plan ajak dear blk kg rehat sebelum bersalin langsung dear tak layan pasal kang kalo bersalin kat kg tak de can la mak dear nak jg. Ceh langsung tak de tolak ansur ini org kan. :)

Makanya seminggu akan datang aku akan last keje sebelum menunggu masa tibanya untuk baby ni keluar. Biar la aku rehat puas2 kat umah dan bercinta selagi maunya bersama dear, hehe... nurse bgtau kalo masih blm keluar next week hari khamis aku kene dtg lagi la, makanya next week akan jadi last time aku amik 1/2 day la sebelum baby keluar. Moga2 baby keluar time aku cuti la kan, so tak la membazir cuti amik awal2.

Minggu ni ada byak plak jemputan kahwin yg aku kene pg, tp sayang aku kirimkan je la kat mak kat kg yg mana aku blh kirimkan je. Hmmm kang kalo nak blik tak pasal2 aku bersalin kat kg plak. heh dear dah bg larangan nak jalan2 jauh ni ok. Bahaya kot2 terberanak on d way plak kang.

Ok la keadaan tak mengizinkan nak taip2 panjang2, kalo ada masa akan ku cuba update setakat termampu. Buat sahabat blog sweetie site tahniah dengan kelahiran "Faris Iman" yg comel tu ok. :)

No comments: