Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, January 27

Jiwa Kacau

Salam...

Entah kenapa jiwa kacau betul minggu ni.

Kenapa apa yg aku nak makan malam tadi tak dpt? Tp org lain plak dpat?

Kenapa “die” tak bleh duduk kat umah sorang2 bila malam? Kenapa harus ada yg meneman?

Kenapa “die” berkeras nak menjaga aku padahal family aku pun blh jaga aku?

Kenapa “die” cancel majlis yg dah dicanang2 nak buat bersama2 bulan February ni?

Atau adakah aku yg terlalu memikirkan sgt tentang hal2 remeh temeh ni…..

Ya Allah berikan la aku kekuatan untuk mengharungi dugaan mu yg maha besar pada hamba mu ini.

Tinggal 10 minggu tanpa sebarang persiapan memang agak menggerunkan buat aku, sampai kan terfikir sempat ke tak aku nak beli semua brg2 keperluan. Insyaallah cuti raya cina selama 10 hari akan aku gunakan untuk mencari semua barang2 kelengkapan. Harap2 tak de yg lupa nak beli la.


No comments: