Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, February 1

1st Feb 2010

Salam...

Dah masuk february dah hari ni, sekejap je dah masuk bulan ke 2 tahun 2010 ni. Tinggal 64 hari saja lagi untuk aku menghitung hari. Alhamdulillah, minggu lepas hari sabtu sempat keluar jalan2 ngan akak aku g IOI Mall Puchong. Jalan2 tgok movie + ngan mencari sikit2 brang2 baby. Hasilnya dapat la 7 helai baju, 3 pasang mitten, napkin, selimut & juga 2 helai towel. Syok tul shopping kat Anakku, pasal kalo ikutkan aku jimat RM16.00 kat sana bermakna hampir 3 helai baju atau suar aku dikira free. Ni blum jadi member lagi, pasal saje2 nak try tgok harga ngan sale la kan.

Kalo nak compare ngan Jusco agak mahal la jugak barangnye. Maknanya lepas ni lebih berjimat berbelanja di Anakku je la. Kualiti kain buat masa ni bg aku ok gak, tak terlalu tebal & tak terlalu nipis. Kat Jusco sambung lagi cari 2 3 barang. Maka habis lbh kurang RM200.00 je la. Oh kalo ikutkan dear dah pas kat aku RM400.00 tu. Kira masih berjimat lagi la aku ni. Tambah lak kalo nak shopping hari sabtu tak best pasal tak dpt beg plastik, kalo nak kene bali RM0.50 sehelai. Huih! tak sanggup la kan.

Hari ni, 1st February g check BSP untuk kali ke 3. Alhamdulillah semuanya ok, cume test kul 2 ptg tu buat aku kelaparan sangat. Tu pun sampaikan nurse tu tegur jugak la. Hehe takut kang kalo naik merah 1 aku kene ulang minggu depan, baik aku ulang time cuti raya cina nanti. Selamat duit, masa dan juga cuti aku. hehe

Pas check up last ajak dear makan kat klang, ehmmm menu pling tak blh blah la malam ni. Byak gile yg aku mintak ni gara2 sehari control makan la ni. Hahahaha...dpt makan roti salad, air teh ais, chicken wing, satay ayam + ngan tapai pulut yg tak brape nak sedap. Oh kuah satay pun pling hampeh pasal dah hangit bau maupun rasa.



No comments: