Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, January 1

2010

Salam Tahun 2010...

Sangat pantas masa dalam tahun 2009 berlalu pergi kini telah masuk ke tahun baru 2010. Ehmm ada macam2 pahit manis sepanjang tahun 2009 lepas, tak nak cite la kan pasal rasenye lebih byak kesedihan berbanding dengan kisah2 kegembiraan. Kehilangan 2 org tersayang dlm tahun yg sama tu pun dah dugaan maha hebat buat aku & dear tp kehilangan diganti dengan kehadiran buah cinta yg kami nanti2 kan selama ini. Insyaallah 2010 menjadi tahun kegembiraan buat kami sekeluarga, dengan lahirnya zuriat terindah yg kami impikan selama ini.

Sambutan tahun baru 2010 tak de apa yg aku ngan dear buat kitorang just layan tido kat umah. Nak ajak dear kuar kecian lak pasal dear blk pun dah kene lalu jem, so senang cite pas je makan mlm layan tgok tv pas tu blm kul 12 kitorang dah tido cam bese la. hehehe lg plak mata dear dah merah pasal kene welding kan. Tp kul 2.30 kitorang sama2 terjaga siap kelaparan lg, so makan roti yg aku beli dekat King petang nye tu. Hehe kelakar lak kan.

Last day 2009 aku kene g check up kat klinik kat kg ni je next week baru kene g klang, amat2 la tak best pasal kene pg pagi2 lak. Check up untuk minggu ke 26 ni sangat2 senorok, nak tau nape fun sangat?heh pasal semua ok. Berat naik tp tak naik byak la yg penting ada kenaikan dari yg last time check up, urine ngan bp semua normal. Siap nurse tu bg dengar baby nye heart beat lg. huih..sweet tul! Hehe... sekarang ni mlam2 time tido kaki dah mule rase cramp sket la, tambah2 kalo time2 drive tu kan memang la kesabaran kene tinggi dan nasib baik kete auto kalo manual maunye terkial2 aku. Nurse kata kalo cramp ni pasal kurang kalsium.. ayark ni mesti kes aku kurang minum susu ni. Ye la kekadang tu malas nak wat pasal pas makan lepak2 terus lupa nak minum. Mak kat kg kate minum soya kot2 blh kurang kan cramp sebagai ganti susu anmum tu la kan. Mintak dear order tp blm dpt lagi sampai skrg nih. Next check up kat kg 21/1 nanti.

Ok la pg ni nak g umah MIL, pas tu nak g tgok wayang ngan akak aku kat IOI kot. Tu yg pling senang nak g, maybe aku nak drive sendiri dari naik bus pasal kadang2 kaki nih ada masa time jalan2 pun rase sengal2 lak. Senang2 drive sendiri cume payah nak cari parking je la. Huhu aku rela asalkan tak kene hujan. SELAMAT TAHUN BARU 2010! :)



No comments: