Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, January 1

Aktiviti 1st Jan

Salam...

Hujan turun lak malam ni dengan serangan nyamuk sejak malam td memang menggila la plak. Nanti kalo ada baby maunye tido berkelambu je la kalo nak elakkan dari serangan nyamuk yg ganas2 nih kan. Cian lak pasal baby blm tau pape dah kene serang dek nyamuk...huh panjang lak aku pikir mlm2 ni.

Hari ni dapat g jalan2 ngan akak. Huh memang best pasal dpt shopping memacam yg penting. Akak pun dapat la cari present nak bg kat housemate yg bakal kawen next month. Insyaallah pas ni akak akan dok sorang so kalo nak dtg lepak2 ngan dear lg tak de masalah la kan. Kalo sebelum ni cam segan sket dear nak masuk pasal tu umah bujang kan kene tunggu time die keje atau pun kuar dating la. Insyaallah mak pun blh dtg dok ngan akak kalo mak nak cuti panjang kan, sambil2 tu blh la nanti jenguk2 aku yg menunggu hari ke...ehmmm mesti best kan mak ada kat sisi lg pun cian mak kene jaga nenek sesorang kat kg. Oh nenek dah 2 3 minggu ni tak blh jalan lak pasal masalah lutut so guna kerusi roda je la bila nak g toilet. Cian tul bile dgr mak cite, tp byak cite dari akak la kan. Mak jarang2 nak cite pasal kesusahan die.

Kul 11 pas siap basuh kain dan kemas2 umah sket g umah MIL hantarkan printer buat adik kesayangan nak print document untuk die bawa g daftar sabtu ni kat Uitm Segamat. Bertuahnye budak sorang ni kan. Padahal ofis abg ipar aku ada je printer, tinggal nak pg depan kejap je tu pun berat la sangat nak buat semua mahu ada depan mata ok. Budak sorang ni memang sentiasa menguji tahap kesabaran aku dek kerana kemanjaan yg melampau batas bg aku. Tp dah namanya adik kan, dear tak kata apa so sapalah aku nak berkata2 lebih2 kan. :) Tunggu die amik lap top kat umah akak lak pasal nak naik motor takut kene kaco ngan monyet. Dpt lap top tunggu nak installkan psal dear pun tak confiden nak buat sendiri lak hampir kul 12 br sampai umah akak dpt la makan tghr dulu. hehehhe best dpt ikan goreng!

Dpt jumpa ngan abg juga pasal dtg hantar brg kat akak. Gerak g IOI naik kete pasal mlas la nak jalan kaki nih pasal kene turun naik tangga aku dah la skrg ni cepat mengah. Heh nasib baik kete tak byak tghari maybe pasal hari ni jumaat kan, tp ptg mmg ramai gile org yg dtg sampaikan nak kuar ke jalan besar pun jem! Dpt beli baju & suar dan tgok wayang. Kuar dr IOI gerak g giant lak pasal nak cari barang dapur tp tak beli byak mana pun. Tak sampai 100 abes, ok la kan. Sebelum blk singgah makan kat pizza dulu & tapaukan dear pizza sebiji pasal nak pujuk dear...ye la dear tak dpt join kan. Huhu......

Sampai umah maghrib, mak oiiiii letih gak la ni, tp ada keje sket nak buat. Dear mmg dah lama sampai mana2 dah, hehehhee tgh bermimpi kot! Ok la nak sambung buat keje dan blh la tido. Ehmmm esok maybe ikut dear g Segamat kalo rase badan ni dah segar sket kot, tp kalo tak ikut cian lak kat dear pasal dear slalu buat aku ni penunjuk arah. Huh senag cite ikut je la kan, bile aku kata nanti nak kene benti R&R kerap pun dear rela katanya. Heh skrg memang tiap jam aku nak g toilet je tau. Ok gud nite all :)


No comments: