Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, January 26

Dugaanku

Salam…

Apakah perlu alasan aku akan cuti 2 bulan nanti maka alamat email aku company letakkan sebagai GENERAL padahal aku memang ada alamat email sendiri dengan gunakan nama aku sendiri NORAZIAN. Pg ni memang rase nak marah yg amat bila aku tanyakan kenapa semua quotation supplier aku tak dpt email. Tp jawapan HR amat mengecewakan aku pg ni.

“you akan cuti for maternity leave so I decide to used GENERAL email as your email right now plus next 2 month I take new girl so she can use GENERAL email, and 1 thing who ask KC to set up NORAZIAN email? Why don’t tell me first?”

Kalo difikirkan logic akal aku memang gunakan personal nama aku untuk email apa2 quotation pada supplier. Takkan aku nak buka 2 email setiap hari, kalo internet ok tak pe la kalo internet down cam ne.

Di sebalik sebelah hati tergerak rasa nak berhenti je tp ku tahan jugak la kan. Memang kalo cite kat dear, dear akan suh benti je tp aku syg sgt pasal dpt kutip pengalaman buat tender lebih seronok plak.

No comments: