Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, January 8

Check Up Minggu Ke 27

Salam petang jumaat...

Hari ni masuk keje macam biasa la tp ada suara2 sumbang yg merindui aku lak semalam. Hehe ni kes aku tak masuk ofis semalam pasal g check up kat klinik klang, ingatkan pg je tp sampai ke petang pasal kene jumpa ngan pakar pemakanan pasal berat tak naik ngan tahap gula yg dok kat tahap border line tu la. Kalo ikutkan hati mmg malas sgt nak pg tp pasal nak baby ni sihat kuar nanti kene la korbankan jugak.

Ada suara2 sumbang yg ingat aku saje2 nak curi tulang semalam, ko tak tau apa rasenya mengandung ni sampai ko mengandung. Hehe mmg aku time mengandung ni ada je dugaannya tp Alhamdulillah aku dpt bertahan dengan dugaan tu semua pasal teringinkan zuriat sendiri. Insyaallah mungkin ada hikmah disebalik semua ini kan. So HR aku tanyakan pendapat ngan rakan sekerja lain mujur la rakan lain dpt back up aku. Thanks friend! :)

Semalam kene MGTT sekali lagi tp ntah nape result semalam tak menyebelahi aku. Result aku betul2 kat border line so dek kerana aku ni heavy weight derang klasifikasikan aku kene diabetis semasa mengandung. Start next monday kena ulang alik g klinik kat kg pasal nak buat BSP - short dr perkataan apa aku pun tak sure la. Setiap 2 minggu aku kena ulang alik 4 kali g klinik, agak membebankan juga la kan pasal aku ni kerja. Tp dear kata kalo derang tak percayakan aku, makanya dengan rela hati aku akan resign. Ni kiranya last punya pilihan la kan, dari buat org tak senang baik resign je.

Scan baby pling best! hehehhe dengan mesranya lebih dari biasa pasal doc yg scan aku tu pun ramah gak dan blm penah aku jumpa tu yg rajin nak bertanya bagai. Gatal mulut g cakap nak tau pasal gender, tak lama pastu doc tekan2 sket perut aku & die bgtau time2 tu gak. Huhuhuhu syok la dear pas ni ada geng! heheheh tu pun tak compom lagi, kalo nak kompom kena la g wat 3D. Masalahnya dear kata tak nak wat 3D lak. Hmmmmm sabo je la kan. :)

No comments: