Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, December 27

K Noli & K Zai

Salam...

Sepanjang hari duduk kat umah buat keje umah je nak kuar pun dear malas lak lagipun semalam keje kan so ahad ni la time nak rest berdua-duaan kat umah. Pg masak nasi goreng pasal malam td ntah nape langsung tak nak layan nasi lak, makan pisang je sblm masuk tido padahal lapo gile. Tambah lak tertido depan tv tak sempat la nak tgok final sehati berdansa tp tak pe la kalo tgok pun sama je kan, bukan aku dok mengundi pun....hehehehe

Tghari makan nasi lauk ikan bakar cicah air asam! peh...memang meletup air asam ni. Kalo tgok cili ni aku tak la letak byak mana tp dah separuh makan tu rase kat bibir ni semacam je, lebur dah bibir aku nih. Ish nanti kalo nak susu kan baby tak leh dah nak makan pedas2 ni kan :)

Hari sabtu semalam patutnye aku pegi umah akak noli pasal die kawen tp aku ngan dear keje kan maka kitorang pg malam sabtu tu. Sangat senang jugak la nak cari umah akak pasal dear siap print plan nak g umah akak. Fuh lega la kan kalo driver dah prepare semua awal2 ni :) tak de la fikir kang kalo sesat cam ne, akak pun siap bg no fhone lg takut sesat kan. Alhamdulillah kitorang sampai umah akak kul 8.30 mlm dpt makan nasi berempah ngan lauk kari kambing dan sup. Nasib baik aku tak apa2 lak makan kambing nih tp dear time nak blk tangan dah naik lenguh2 dan bile kat umah lg la mkin teruk lak sampai ke leher katanya.

Sambil makan bese la kan, lama tak jumpa sempat la sembang panjang2 ngan akak. Last jumpa masa konvo 4 tahun lepas! lama kan. Tu hari masa k zai kawen akak ada dtg tp aku dtg lewat kan tak sempat la nak jumpa. Macam2 cite la kuar, sempat gak la tgok pelamin akak yg bertemakan kaler hijau sama macam k zai lak. Hehe tp syg tak dpt tgok pengantin lelaki ngan akak bersanding kan. Jadi la asalkan dtg jumpa dan sampaikan hajat akak menjemput kitorang dtg. Sejam lebih gak kat sana pas tu blk la pasal esok nye nak keje.

Oh buka cite pasal k zai, aku baru tau semalam masa chating ngan Zila. Dengar kata k zai dah ada isi dan aku dah comfirm kan lg setelah bersms sendiri ngan tuan punye badan. Insyaallah bulan 8 tahun 2010 die punye due la, kira2 nak masuk 2 bln dah skrg ni. Tp kecian lak pasal k zai kene mabuk teruk sampai tak leh nak makan nasi. Bese la kan semua org ngandung tak sama kan, macam aku maybe sebab mak tak alah teruk tu yg aku follow tu lg plak ipar semua ok je tak de lak yg kene alah teruk2 ni. heheheh syukur sgt2 la kan.

Ok la nak mencari goreng pisang tambah2 lak time lepas ujan ni kan. Hmmm tunggu dear blk keje pasal td bosnye call ada keje urgent nak kene buat. Ngan muka malas td dear pg juga la kan dah nama pun keje. :)



No comments: