Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, March 21

Sayangilah Mereka

Sambil melayan konsert af minggu ni aku lak terpanggil nak up date blog, bukan sebab ape. Hari ni ada macam2 perkara yg mungkin memeningkan, mengejutkan mahu pun mengecewakan seseorang. Bagi aku itu bukan masalah besar yg dapat mengganggu gugat nilai kekeluargaan.
^
^
Bg aku kuarga adalah tmpat pertama meluahkan perasaan, masalah suke & duka. Tp mungkin nilai kekeluargaan kini dah tak macam dulu, agaknye la kan. Aku harap sesiapa yg sedang mengalami masalah rujuklah pada org yg mampu memberikan nasihat yg terbaik buat kita. Jgan terlalu ikut kata hati. Insyaallah akan ditunjukkan jalan kearah kebahagiaan.
^
^
Ape da yg aku repekkan ni (i'm knowing very sad story this afternoon)... :)

No comments: