Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, December 5

Pengalaman Buat Kali Ke 3

Assalam....

Sentiasa bersyukur walau pun rezeki memang tidak diminta, walau pun rezeki lain yang kami minta tapi dapat rezeki lain pula ok tetap diterima dengan hati terbuka dan tenang. Haih...tak teruja sangat macam kali pertama dulu cuma teruja sikit bila dear kerja jauh rezeki ini tiba-tiba muncul pula.

Hehe...rezeki apakah ini?

Cer teka....

Kalau dulu seawal kahwin memang teruja dan tidak sabar untuk dapatkan rezeki nan satu ni tapi bila dah ada 2 rasa teruja tu kurang memuncak, tambahan lagi baru masuk kerja jadi agak kelam kabut sikit jadinya. Tapi apa-apa pun rezeki yang Allah beri pasti ada keistimewaannya kan. Kata orang rezeki berganda.

Sudah hampir separuh perjalanan aku lalui, biarpun separuh perjalanan tu dengan ketiadaan dear disisi aku. Syukur Allah berikan kekuatan dan semangat yang tinggi untuk aku hadapi semua ujianNya.

Menanti separuh lagi tempoh masa untuk bertemu rezeki yang baru. Doaku agar semuanya berjalan lancar nanti. Sama seperti kedatangan 2 rezeki yang lalu.

p/s: setakat ini sengal-sengal pinggang sangat membisakan pergerakan seharian, tapi kerja tetap kerja dan perjalan hidup harus diteruskan walaupun terkadang sakitnya hanya Allah je yang tahu.

1 comment:

nurbijen said...

wah, bakal tambah ahli keluarga ke?
Tahniah Azian... jaga diri :)