Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, November 28

Bertuahnya Aku...

Assalam...

Bertuahnya aku...
Dilahirkan sempurna, cukup sifat dan berada dalam keluarga dan emak bapa yang penyayang.



Bertuahnya aku...
Mendapat pendidikan awal yang baik jika dibandingkan dengan orang lain yang bersusah payah mahu belajar.

Bertuahnya aku...
Mendapat layanan terbaik dari keluarga, mak dan bapa.

Bertuahnya aku...
Dapat menyambung pelajaran walaupun tidak lah setinggi mana, sehebat mana...namun aku masih bertuah.

Bertuahnya aku...
Mendapat kawan-kawan yang sangat-sangat hebat.



Bertuahnya aku...
Mengenali lelaki yang terbaik untukku, menjadi suami yang terhebat pada aku.



Bertuahnya aku...
Dikurniakan 2 orang anak lelaki walaupun pernah mengalami saat getir bila mana lewat dikurniakan zuriat.



Bertuahnya aku...
Mendapat mertua, keluarga ipar yang sangat hebat. Hebat kerana mereka begitu rapat, senang di dekati dan mudah mesra.



Bertuahnya aku...
Mendapat pekerjaan yang baik walaupun setakat kerani di sebuah syarikat kecil sahaja.



Bertuahnya aku...
Pasti ini yang akan aku ingat buat selamanya.

(p/s: mood mendekati diri :p)

No comments: