Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, December 19

Salam Awal Muharam

Salam awal Muharam…

Pg2 sabtu kene keje jugak, dah la semalam cuti awal muharam tp sabo je la kan. Nak cari rezeki mmg la cam ni dugaannya. Sket hairan la ngan time kat access ni pasal kalo time aku sampai jam tgn aku br je 8.35 tp die dah show 8.50pg. huih jauh kan bezanya tu. Kalo time kuar lunch sama lak ngan jam tangan aku tp bile time blk die lari jadi cepat lak. Time blk jangan cite la, sampaikan kekadang tu tgok tepat2 5.30ptg tp alang dah kuar baik aku kuar je la kan. Susah lak nak faham ngan time kat access nih.

Bosan keje hari sabtu nih pasal keje mmg jarang ada pun so mintak2 next year dpt la keje 5 hari je. Hehhehe…ehmm semalam awal muharam tp aku tak g mana2 pun, dear g melaka ngan kawan2 biz balik umah pun dah kul 12mlm td. Makan2 pas tu terus masuk tido dek keletihan. Aku lak pg2 dah siap2kan dearnye srapan, dear kuar umah kul 6.15pg. kul 7.30 aku lak kuar cari sarapan untuk sendiri ngan cari lauk untuk masak tengahari. Nasi lemak tmpat yg aku nak beli tutup lak, so beli kat kg je la. Lauk lak ntah la masih blm sampai atau mmg tak de lagi pilihan lain, pasal dear dah order nak makan ikan pari masak kari. Cian dear pasal langsung tak de ikan pari aku jumpa pagi semalam.

Dok umah cam bese la godek2 tenet cari list apa yg nak kene beli untuk barang baby nanti. Excited kan?heheheh so dah jumpa skrg nih, siap print lg tp sampai 5 page tuh. Complete untuk ibu maupun baby, siap separate untuk mandi, nursing ngan mcm2 lg la. Next entry aku bg listnye ok, nak tau sama ada sesuai ke tidak nak beli semua tu kecuali la part barang2 mainan.

Ehmmm untuk Zila, cian ko kene chicken pox tu hari aja kene la ni ko lak. Ish jgn jangkit kat aku time2 cam ni dah la kan. Hmmm semoga cepat sembuh la, sabo je la kalo kene tumbuh bintik2 tu nak wat cam ne dah nama pun chicken pox kan. Aku sendiri lak masih tak tau la dah ken eke blm pasal kalo Tanya kat mak pun tak tau nak jawab apa. Heh tunggu je la ek kalo kene terima je la.

Ok nak sambung wat keje, walaupun tak de keje tp kene la wat2 mcm ada keje gak… heheehe

No comments: