Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, August 4

Puasa Bulan Sya'ban

Salam...

Alhamdulillah hari ni dapat pose setelah brape lame berniat tingin nak pose. So bnyak jugak la kan dugaan nye tambah lak dok keje ngan cina kan, so tu kira cabaran la. Sahur pg td makan megi je, ada roti tp cam lapo gile la plak. Nak mask lain mls dah so masak megi tambah ngan chicken ball & tlur. Cukup la kan sampai berbuka, tp yg ptg air la kan pasal dah lama tak pose ni. Pose ganti dah abes wat mase raya taun lepas so skrg ni sesaja je nak pose...

Yg bestnye dah sebulan lbh aku keje, hari ni aku dpt solat jemaah kat surau walaupun hanya 4 org. Ok la kan, slalu kalo sampai surau je org dah siap2 nak blik. Plan awal nak tido kat surau tp cancel la kan pasal nak jemaah nye pasal. Jarang2 dpt jemaah kat luar sronok gak tambah lak ngan suasana surau tu yg memang tenang.

Tghari sorang engineer dtg kat aku mintak aku belikan mee goreng untuk die. Alamak, mula2 aku segan nak bgtau aku pose tp cian lak kan kat aku, takkan pasal die nak mkn aku kene jejak kaki g kedai makan lak, so tell the truth senang cite. Ptg2 lak mata aku ngantuk gile, maklum la bgun sahur pas tu sambung sejam lg. dah la 2 3 hari ni tak cukup tido. Tu yg sakan mngantuk tu. Sib baik keje bnyak kalo tak maunye aku terlelap time tu hahaha...

Dah time nak blik derang bleh lak order mc d, fuh dugaan..hahahah tak heran la, aku br je pas mkan minggu lepas. hehehhe... Aku mls nak join so cpt2 aku blh dari ofis tu. Hmmm blik singgah pasar mlm beli beehun sup ngan soto kari untuk dear, aku pantang kalo pg pasar ni mesti abes dekat RM20 gak ni. Beli gak la murtabak ayam 2 ketul ngan bontot ayam untuk dear. heheheeh..

Mlam ni lak dear bru je kuar kene keje mlm lak, bosan tul la. Dah la skrg ni time mlm2 je time nak manja2...kene lak dear keje ngan berat hati tp pg jugak la kan. Dah bos dok tepon memangjang selagi tak pg. So mlm ni nak tido awal la, nak bayo utang....kalo esok ngantuk lg maunye aku kene kontrol tido la plak skrg ni. :)

No comments: