Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, July 27

It's Our 3rd Anniversary!

Salam...

Pejam celik pejam celik tahun ni dah tiga tahun dah hubungan aku ngan dear, masa bergerak pantas dan semakin mematangkan hubungan aku ngan dear. Bermacam2 dugaan yg dah kami tempuh selama tiga tahun ni, bukan apa kalo tgok kawan2 celebrate anniversary ke 3 maunya anak dah ada sorang maupun 2 org. Jeles?huh tersangat la jeles nye bila dgr org cite die ni peknen...mampus la aku ngaku gile2 aku mmg jeles pasal aku tunggu turn aku tak sampai2 r. Hmmm papehal pun s.a.b.a.r je la!hahhahaha...

Apa yg kitorang wat hari tu?ehmmm keje. hehhehe pasal mmg hari keje so tak leh nak wat pe la kan, plan mmg nak celebrate kecik2 je la kan. Kebetulan malam jumaat kan, amik keberkatan la kan malam jumaat ni semoga hubungan aku ngan dear semakin erat dan kekal abadi selamanya bersama. Present? tak de kot, wat masa ni masih tertunggu2 pasal dear byak parabih duit kat ipar aku la, so nak wat cam ne kan time je la. Ehm next time aku masukkan gmbo keknye tu ek, pasal skrg ni kemalasan melanda. Sempat la g celebrate ngan makan2 kat luar tp bukan la kedai 5 star ke, cume tmpat yg kitorang slalu lepak time tunang dulu. Mmg miss that moment! hehhehhe romantik ko...

Untuk dear, semoga hubungan kita akan kekal bahagia selamanya, ayg sayang abg sgt! :)

No comments: