Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, August 19

Too Much Number

Salam...

Letih sangat lak hari ni, bukan fizikal tp otak aku r ni. Bukan pe hari ni ntah pasal pe lak kene menaip nombor series untuk waranty card aircond. Hmmmm kalo semalam kene tulis nombor ni satu2, hari lak kene taip plak. Hampeh!..wat keje 2 kali jadinye. Pasal pe la tak mintak aku truns key in je semalam kan senang. Kot ye pun nak rush kalo wat dari semalam hari ni mesti dah leh clear nye kan. Aku ni org baru baik ikut je la prangai derang ni.

Yang membuatkan aku bengang, sume keje tau nak cepat. Kalo ko tu bos tak pe gak aku leh r buat cepat2, tp ko tu pun jwtan kecik je. Berlagak nak mampus, nasib baik cine kalo melayu dah lama aku sound direct je. Apa2 keje sume tau nak cepat, yg pling tak bestnya time tu aku dok ada bersusun borang TNB nak settlekan. Nasib baik bos yg sorang ni ok bleh bagi aku wat dgn masa yg lama sket. Bleh la aku kejar2 kan apa2 je keje yg derang nak aku wat. Takat nak photostat pun aku gak yg kene, padahal yg sorang tu sempat lg melepak, rilex2 & bergelak ketawa.

Tugas aku kene jawab tepon, ada masa tu kadang2 tinge aku ni tak dengar gak pasal radio dok kat blkg aku dngn volume yg blh than kuat gak la...Biasa aku tersilap pass kat puchaser aku r pasal nama die ngan nama member slbh aku tu dekat2 sama bunyi nye. Hari ni siap purchaser aku complain dah 3x aku silap pass. Ala tu pun nak kira ke, tinggal pass kan blik je la kalo bukan ko punye. Saje je nak buli org baru.

Pendek kata byak gak yg tak menarik bile keje kat sini, tp ntah la...maybe ni cabaran tmpat keje baru la kan...Moga2 akan dtg akan lebih baik la hendaknya.


No comments: