Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, August 12

Shopping Barang Dapur

Salam...

Hujung minggu lepas aku ngan dear amik cuti hari isnin coz nak blik Perak. Lame tul rasenye tak blik same ngan dear..So macam bese la kan, seblum blik kg kene la blanja sakan beli brg2 dapor untuk bawa blik kg. Kenapa kene bli kat sini?pasalnya kalo beli kat kg mahal, tambah lak aku pun nak blanja cari barang2 dapor tu yg beli skali.

Kuar g Mydin Usj pasal nak g Bata skali coz mak pesan belikan kasut pasal nak pakai next week nak g melawat melaka ngan geng kg la. Ehmm byak gilo brg yg kitorang amik mlm tu, maklum la, bli untuk mak aku tp time amik dear lak ingat mak dear...so lastnye jadi berganda2 la barang tu.hehehhehe...tak pe la kan, ni la namenye anak2 yg tidak melupakan emaknya.

Penuh troli ngan barang2 yg aku ngan dear pilih..


Lambakan barang ni kat umah, pasal mlm tu aku dah malas nak kemas2 tambah lak esok masih ada masa untuk aku asingkan.

Hari sabtu lepas blik keje trus singgah kedai cuci kete pasal dah brape minggu tak cuci kete ni. Nak tunggu aku basuh ntah bile. Tp memang menguji kesabaran pasal aku kene tunggu lame gilo pasal kete byak lak hari tu. Dekat 2 jam gak la aku dok kat kedai makan akak tu ngan air teh ais segelas tu je.Hahahahaha...

Malam gerak blik Perak kul 8.00mlm, singgah umah MIL pastu singgah Kapar g amik camera k nab. Plan aku tak yah la amik camera ni tp dear dah call time kitorang kuar dr umah MIL. Aku trime je la. Sampai Perak kul 12mlm. Mak ngan ayah aku pun dah masuk tido, letih la kan. Ingtkan mak aku dok tunggu tp dek kerana tak tahan ngan bunyi bising geng kompang kat umah awa malam tu. Ehmmmm kalo ikutkan mmg aku nak blik awal kalo blh ptg pasal nak tgok awa nikah tp dear keje blik lewat lak tu yg tak dpt nak tgok. Dpt tgok gambar je la pas ni.

Byak yg berlaku kat Perak kali ni, so next time aku akan updatekan lg. :)

No comments: