Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, August 15

Kisah Semalam

Salam…

Ehm hari ni serba tak kene je, nak pose tp cancel last minute lak. Dah jaga kul 5.30 pg, kalo ikutkan masih sempat lagi la kan kalo nak bersahur tp tak de hati lak nak wat pose sunat hari ni. Malam td tido kul 1 pasal dear mintak tolong watkan keje sket, siap2 je terus aku g tido mlas nak ambik pusing dah ngan keje yg aku buatkan tu ok ke tidak.hahaha…

Pg ni kene “berry2” lak, asyik mengulang ke toilet je la keje aku. Nasib baik time kat ofis ok je makin lama makin kurang, alhamdulillah! Keje hari ni pun tak byak mana la, takat abeskan keje2 sblum ni je la. Tambah lak ngan engineer ramai yg tak masuk ofis.

Tghari kuar g makan kat tmpat bese, parking kat dlm kawasan surau. Pas makan tergerak hati nak g tgok tayar yg aku pamkan 2 hari lepas. Alamak! Mmg nampak seketul paku / skru la plak kat tepi tayar tu. Adoiyai aku bab nak g bengkel ni aku fail sket, so tunggu malam dear tolong settlekan, kalo tak cam ne esok nak gerak g keje.
Memang nampak benar paku / skru yg cocok tayar kete ni, geram je rasenye walaupun bayo RM 5 je tp macam2 hal la plak yg jadi kan, dah la aku memang tak penah nak anto kete g bengkel sendri2..hhehehe tu yg aku fail.
Cine tu tanggal tayar dan settlekan sume, dear g ikut tgok same tp aku mlas r just dok kat tp kete tunggu siap. Tak lama pun 5 minit je dah siap.

Pape pun thanks dear! :)

No comments: