Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, November 5

Stress

Semalam sumer org keje kat sini stress gile...
berlaku mcm2 kesalahan la, ader yg tersalah alamat..
ader yg tersalah key in brg, ade yg tersalah issue invoice...


tambahan lak keje yg melibatkan sales ni..
bnyak deal ngan cuztomer...kalo cuztomer tak puas hati abeh la...
mgkin tiada lg usahasama pas ni...
ape lg sronok la pihak lawan...
nak kate salah sape pun tak tau la ni..
tp yg pasti ini slah sales person yg melibatkan name company...
(wahai la pihak sales tolong la hati2 ye...termasuk la aku skali...)

nasib baik la semalm ujan ngan lebatnyer...
leh la mnyejuk kan hati2 org yg tgh panas membara...
kalo tak, tak tau la...
(tak tau la plak kalo cuaca leh melibatkan perubahan emosi lak ni)


pndek cite ni la keje aku yg aku suke sgt..
wat indoor sales..tp aku tak leh la nak than lame keje sales ni,
bleh mkan hati la..tambah lak kalo kene marah ngan cuztomer tu...
rase cam time tu la aku nak resign!!!sabo je la...
keje kat mane2 pun ader je la yg tak kene...
la ni member aku pun same gak la, nak benti tp bos lak tak bgi benti...
syang ke nak bagi benti tu?
atau pun bos dier nak amik kesempatan coz dier org baru so bleh la dier buli...
hampeh kan? penting kan diri sendiri je...


so wat mira, keje rerajin ye... :)

ni la aksi2 kat ofis yg sempat dirakamkan...



dan aku tetap aku...hahha...


No comments: