Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, November 25

Hari2 Ayang Sayang Abang :)

hari ni dah 2 tahun 4 bulan kisah cinta aku ngan dear.
sekejap je rasenyer, tp cinta kami masih utuh hingga ke hari ni.
orang kate pejam celik pejam celik..cepat sungguh mase berlalu kan
skarng ni kan musim orang kawen...semlm ader member call bgtau ader member nak kawen maybe bulan 12 ni
aku kawen dulu bleh dikatakan awal la kalo nak dibandingkan ngan member yg lain
mase aku nak kawen hanye 2 3 org je yg dah kawen mase tu
ader yg tgah sarat pregnant dtg mase aku sanding kat umah MIL

sekarang ni dah ramai yg kawen dan dah ader baby dah.
buat Aja ngan Tasya, tahniah coz dah jd ibu dah korang ni ek.cam tak caye je tgok dierang ni dukung baby.
thanks Zila..umur anak ko tu la umur aku nikah cume beza seminggu je.. :)

alhamdulillah MIL ngan FIL aku sporting gile2 la.
mule2 tkut mcm nak rak gak la..tu la masenyer kiter nak kene berbaik ngan mertua
tp SIL sume prangai leh masuk la..
nak citer pasal aper pun ok je...mmang rase kuarga MIL ni rapat je mcm family sendiri.
walaupun mase mula2 tu aku yg takut2 nak bercerita tp la ni aku la yg suker mengusik diorg ni sume
ni la mase yg mengeratkan lg hubungan aku ngan dear
dear tak byak citer dear suke main ngan anak buah dear je
slalu aku dibiarkan sorng2 dok citer ngan family dear

sejak aku nikah sampai la ni..dah 3 org anak buah aku dapt
anak sendiri ntah bile la plak ek
hmmm sabor je la nti ader la rezeki aku lak.
2 anak blah dear 1 anak abg aku la.
padahal abg aku kawen lambat 7 bulan dari aku...tp rezeki diorng lak dapat bby dulu.
kalo kat umah MIL... kak nab ngan kak ton la yg dapat bby.
skarg lak kak nor tgah sarat.
moga2 lahirkan bby yg comel2 dan byak cakap tau bleh kawan ngan haikal tu..

mule2 masuk family dear ni pening gak kpla nak ingat name anak buah dear.
skarg ni ha semua aku dah kenal...bg blakng pun dah tau sape dear.
maklum la fmly aku ni kecik tambah2 lak aku ni anak yg ketiga kawen.
abg 2 org dah kawen tp anak pling tua darjah 3.
ok la tu kire sedang2 je la fmly aku ni..

acctually kitorg ni tak penah dapat peluang nak g honeymoon.
kalo plan nak pegi je mesti ader keje lain nak buat la
mule2 pas kawen dulu plan nak g yg dekat je la
kebetulan cuti seminggu kan..so plan nak g Pangkor
lastnyer terpaksa tangguh la coz mak ngan ayah lak demam
tak sampai hati nak tinggalkan diorg tak sihat kat umah.
walaupun dah kawen tanggungjawab masih ader la untuk jg mak ayah aku.

pas tu sampai la ni dok plan nak g langkawi...tp tak tau bile la nak pg
hopefully dapat la pegi, pling lambat pun maybe bulan 1 ni
nak pg bulan 12 ni mcm tak best lak..ramai org la cuti skola ni
plan nak g ngan fmly tp abg tak pat mintak cuti coz hujung taun ni dier busy lak
so sad...pg berdua je la.

maybe drive dari shah alam terus ke kedah.
atau pun trus ke kulim...tido semalam kat umah pak cik
esok nyer baru la bertolak ke langkawi
on the way blek singgah umah mak kat perak
pas tu baru blek shah alam

tak sabor rasenyer nak pg bercuti ni coz mmg dah lame plan.
pada zila kalo rase nak join jom la.
ko bawa la anak ko yg dah hensem tu same ek...mesti meriah cuti2 kiter nanti


untuk dear, plan kali ni moga menjadi la ek.
jgn ader lak keje last2 minute lak..ayang dah lame tunggu ni
tak same tau honeymoon kat umah ngan kat tempat lain... :)

No comments: