Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, November 25

Adoi la..

hari ni tengah sedap2 buat keje aku terganggu ngan 1 email ni.
bukan email ape tp email ni menceritakan bahawa ofis aku ni akan kehilangan sorang lagi tenaga kerja wanita.

ehmm Maybelle, nanti rindu la i kat u..
i dah la byak mintak tolong u..u pun tak kesah kalo i ader buat salah..

dier ni manager aku la kirenye.
orang nyer sporting gile la..bleh lyan la kpala die ni ngan aku.
penah gak dulu kalo aku kuar mkan lambat dier blanja aku coklat ke pape je la yg dier beli kat maxvalue hari tu.
blanje mkn domino's la..tart nenas la...ehmmm windu la nanti cam ni
seb baik ader msn..hari2 bleh chat

tp sejak 2 3 minggu ni dier asyik tak masuk ofis lak
ader gak dengar cite dier tgah incharge company sendiri
tapi tak tau la, bile tanye kate tak de
ntah la...agaknyer segan kot nak cite.
aku stay keje kat sini pun sebab dier ader je
kalo harapkan bos aku mesti aku dah lame benti.

ehmmm sedey la..pas ni keje mesti jadi tension blek.
tambah2 untuk budak2 sales.
aku rase kalo masuk org baru mesti tak same mcm skrg ni kan
dah la tu hari michelle ngan joey pun blah cam tu je.
hmm agaknyer dah tibe mase kot untuk aku blah dari sini.
argh aku tak nak pikir nak kene cari keje lain la.

No comments: