Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, November 13

Selamat datang

minggu ni ader 2 org baru masuk ofis
ok la tu, dah ader org lame benti so tentu la ader pengganti nyer la kan.
nak dijadikan cerita aku la mangsa nyer yg kene mengajar semua keje yg pernah aku laksanakn dengan penuh tanggungjawab sebelum ni.

untuk org baru yg aku ajarkan ni bukan nyer susah sgt keje kat sini

asalkan keje siap dgn cepat ko bleh la rilex slame mane yg ko nak :)
senang nyer la aku cakap..hahaha
dah aku penah wat keje tu, so skrg aku tak nak wat keje tu
aku ajar la diorg ni buat.
kalo tak fham pandai2 la ko blajo sampai fham.
mujur dier ni mmg ader basic dlam bidang sale ni gak
kalo tak mampos la ko kene tempik ngan harimau jadian kat ofis tu.

kalo dulu mase aku blajo wat keje sales ni ader org yg tolong aku ajarkan sume bende

la ni aku pun kene buat perkara yg same la mcm aku penah terima dulu.
tp mase aku dulu aku ader ramai yg bleh tolong ajarkan.
la ni...kalo sume busy,
huh time tu ko nak tanye soklan...abes la ko.
mesti tak siap nyer la keje.

so untuk mereleskan tension pasal keje ni mlm td aku amik kesempatan la pegi tgok "quantum of solace 007"

ok gak la...sekurang2 nyer aku ni tak de la mase nak fikir pasal keje je.
mujur dear ni ok je...ajak dari kelmarin tp dapat tgok semalm.
ok la dari tak dpt tgok langsung...lg pun dah lame tak kuar same2 tgok wayang ni.
rindu lak rasenyer mcm zaman bercintan cintun la...huhuhu

TQ my darling coz sudi blanje cayang dier ni tgok movie ngan mkn2 " i like to move it" hahah

rase dah lame tak mkn mc d la plak
cam kanak2 riang jadinyer
dear tetibe je request nak makan fillet on fish, tak penah2 lak dier mkan tu tetibe mkn tu.
terpulang la janji dear blanja la ek.

skali masuk panggung tak de org pun nak tgok.

last2, fuh penuh tu.budak2 pun bleh than ramainyer.
ehm dah ader yg dah mula cuti skola la katekan.
hm maknenyer 2 org akak iparku pun akan bercuti lame la.
so akan meriah la umah jiran2 ku nnti coz anak2 diorg pun bercuti la kan.
mesti ramai yg main kat area tepi jln kat umah sewa aku nanti
hahha anak aku nanti ntah cam ne la plak.

k la stop coz ader keje nak buat

chow! :)

No comments: