Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, November 28

Akhirnya... :(

Very2 sad rasa nya hari ni lepas kuar minum2 pagi ngan Jane ,
coz why dier ajak kuar minum adalah untuk meluahkan apa yg diminta dek bos aku.
kesal atau menyesal? huh ntah la, serabut kepala aku..jiwa kacau jdnyer, keje pun serba tak kene.


contract dah tamat 1 bulan lepas tp aku masih kat sini lg, memang dlam hati tertanya2 adakah aku ini layak kerja disini atau tidak.
walaupun ramai yg dtg & pergi kat sini tp hati tetap berat nak tinggalkan keje skarg ni.

aku masih bertahan walau ape juga la halangan yg dtg mase kerja kat sini, tp pengakhiran yg pasti dah tiba..inilah masanye
memikirkan next time aku bkal jd suri rumah sepenuh masa sementara mendapatkan kerja baru.

tgah musim2 ekonomi merudum ni aku rasa payah cam nak dapat keje..
tak bleh nak memilih & tak bleh nak terlalu demand.
aku layak keje trus dlam company ni cume aku perlu korbankan masa aku je.

maybe Jane nak jg hati aku coz aku byak tolong dier..bg la segala kerja kat aku akan aku siapkan juga mane yg termampu. kalo tak dapat cepat mungkin lambat, tak penah orang lain bising asalkan keje aku settle.
walaupun tak lame pegang jawatan ni tp aku dah sebati, aku bleh blaja dari bwah.. dari aku tak tau macam mane nak buat sales sampai la aku tau tu semua.
cabaran kerja ni sentiasa ada, perniagaan ngan ekonomi sling berkait.

tp dah berumah tangga ni better aku ikut arahan dan keizinan my hubby, coz dear lg tau apa yg terbaik untuk aku.

Ya Allah, aku mohon pada mu agar aku dikuatkan semangat untuk terus berusaha mencari rezeki untuk menampung hidup aku skrg ni, bukan untuk kehendak tp untuk keperluan yg mendesak. semoga aku diterima bekerja ditempat yang lebih baik dari sekarang.

No comments: