Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, February 4

Buat Anak-anakku

Assalamualaikum...

Dah tiada masa lapang lagi rasanya buat aku sejak akhir ni. Maklum saja sejak ada Nur Aisyah semua agak kelam kabut. Terpaksa belajar untuk membiasakan diri setiap hari walaupun dah hampir 7 bulan usianya kini. Dulu masa abang 3 orang tu memang mama banyak masa rehat sebab kerja kan. Kalau tak sihat boleh ambil cuti sakit. Tapi bila dah jadi surirumah sepenuh masa memang tiada istilah cuti.

Anak-anak yang 2 orang tu dah pandai membaca, mama taip 1 perkataan mereka pakat baca kat belakang kita. Aduh jadi dengan itu mama dedikasikan blog ini untuk anak-anak mama yang 4 ni. Mama kongsikan kisah kamu berempat disini. Di mana kasih sayang kita yang tiada berpenghujung bermula dari kamu lahir lagi.

Walau pun banyak kisah anak-anak dalam blog ni tapi terkadang mama terselit apa juga hal yang berlaku di sekeliling mama dari sudut pandangan mama sendiri. Mama harap jika suatu hari anak-anak mama jumpa blog ini, mama nak kamu semua tahu kisah yang kamu lalui semasa kamu semua masih kecil. Insyaallah mama akan sentiasa coretkan tulisan buat kamu kenangkan satu hari nanti.

No comments: