Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, May 30

Menang Wipes

Assalam...

Syukur dapat juga menang walaupun hadiah cuma baby wipes je. (terkilan juga bila dear kata wipes je...ish! menang juga dalam RM20.00 kot). Penat abiskan masa mengadap PC kat office lama-lama tau.

Isnin lepas aku pergi ambil hadiah dengan Amar bila rancang nak pergi hari Sabtu dengan Dear tapi Dear kerja pula. Lama tak memandu sendiri ke kawasan PJ terasa agak takut jadinya tambah pula dengan jalan yang di agak-agak sahaja. Main redah la kiranya. (sebelum pergi tengok google dan ambil gambar simpan kat phone)

Tempatnya berhampiran dengan Sri Pentas TV3, One Utama dan One Hotel. Parking perkara paling leceh, susah ok nak dapat parking yang berbumbung. Terpaksa parking kereta di One Utama sebab takut nak parking di tempat lain.

Agak kelakar bila masuk lif tekan-tekan tak nak pergi. Mujur aku jenis ringan mulut, tanya pada orang baru tahu. Heh kalau malu memang sesat dan tak sampai-sampai. Hish teruja sekejap, office mereka canggih maklum saja aku belum pernah kerja office besar-besar ni kan. Teringin la plak tapi kalau boleh nak yang dekat dengan rumah...ada ke eh?

Di sana aku di ambil gambar untuk kenangan katanya. Ahaha...Amar bukan main susah nak bagi senyum mujur akhirnya senyum juga kalau tidak rugi la kan, ambil gambar muka masam. Dapat barang terus gerak balik klang  nak makan-makan dengan Syu.


 Boleh simpan dan guna untuk anak akan datang, hehe... sekarang Ashraf dah tak guna wipes sangat.

Pendek kata teringin nak masuk contest lagi sebab dear macam tak bagi semangat. Hehe...

(note: nak siapkan 1entry ambil masa 1 jam, sambil masak dan melayan anak-anak....hebat tul!)

2 comments:

Yaati Nor said...

tahniah..ni contest kat mana ko jo in nie..ok la rezeki..pada ko simpan baik ko hadiahkan kat aku yan..semperna aku nak bsalin lagi sebulan nnt.hehehehehe

Azian & Zaini said...

time kasih, aku join time aku dah hantar surat resign dulu...sebab derang dah tak bg aku buat kerja aku join la ahaha...insyaallah kalau ada kesempatan aku nak jenguk 2nd baby ko eh