Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, March 9

Tambah Sayang

Assalam...


Syukur bila aku punya suami yang baik. Kenapa aku tetiba nak puji dear pulak eh? entah lah, bila keluar makan nampak orang lain isterinya akan pegang anak maupun jaga anak semasa suaminya makan. Atau pun suami makan dahulu isteri makan kemudian.


Setakat ni dear beri aku makan dulu barulah dear makan kemudian. Sekarang anak-anak dah boleh kami jaga bila masa makan, kami makan sama-sama tapi dear masih menjaga Ashraf dan aku akan melayan Amar. Ouh...kalau di rumah memang aku suka sebab senang untuk aku bangun untuk tambah nasi, lauk atau ambil apa sahaja barang.


Baru semalam kami dapat keluar bersama tapi sayang 'LA' pula yang bermasalah. Terpaksa berpanas seketika di tengah-tengah jalan raya, terpaksa mengadu pada 2 orang mekanik dari 2 tempat yang berbeza dan 2 kedai yang berbeza. Akhirnya kami dapat jalan-jalan cuci mata dan shopping di Jusco Bukit Raja. Alhamdulillah. Semoga 'LA' tidak lagi memanaskan hati aku.

No comments: