Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, January 29

CNY 2011 :)


Salam...

Wah..minggu depan baru nak CNY 2011 tp rasa nya sejak awal bulan ni lg dah terasa mcm nak CNY. Maklum je la kan keje company cina dan rata2 staff semuanya cina. Tak kurang jugak ngan lagu2 raya yg hari2 derang akan pasang sampai kan aku rasa blh hafal dah kot. Heh!

Pling best time ni adalah "BONUS", "ANGPOW" dan jugak KENAIKAN GAJI! ho yeah!!! mmg happy ok
Sape tak happy tu gila la kot, so pendek kata kan best kalo tiap2 bulan ada lah CNY. Heheheheh...

Sabar jugak aku keje sampai ke CNY 2011 ni, ingat kan nak benti tp blm ada rezeki nak keje tmpat lg dekat. Sabo la dulu eh, kot2 tahun ni blh dpt keje kat area lg dekat ngan umah ke. Tak pun keje yg tak memerlukan aku stay back sekali skala pun. Wow demand nya!! of coz la, taun ni anak dah nak masuk 2 so kene la plan leklok nak ejas time.

Hoh cam ne la agaknya ek kalo dah kuar baby 2nd nanti eh, maunya busy la aku kat umah walaupun hujung minggu....ehmmm bila time tingat ni, mula la plan nak skip jarak jauh sket!hehehehe...adakah suami kesayangan aku itu bakal izinkan?tunggu je la apa komennya nanti. :p

Ok la, next week masih perlu berkerja sampai hari selasa. Kemudian akan bercuti panjang sehingga hari khamis depan. Wow! kan dah bgtau sakan kan kalo raya cina ni. :)

No comments: