Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, December 27

Zikri Dan Fius Letrik

Salam...

Dari pagi lagi dah terjenguk2 kat blog ni dengan hajat dlm hati nak mengupdate sebarang cite aktiviti hujung minggu yg tak seberapa. Maklum saja la hujung minggu lalu aku tak sehat tambah plak dear pun diserang selsema jugak malam minggu tu. Makanya kami berdua gilir amik giliran tarik tisu dari kotaknya sampai la helaian terakhir.

Sedih tul kan tp tu la nak buat cam ne kan, kalo dah nak kene serang 2 2 skali terus kene. Tp aku ni ntah nape ntah hormon atau antibodi teruk sgt kala ni. Dari hari khamis lepas kene tp tak ilang2 sampai ke pg ni. Berhajat jugak nak MC tp fikir2kan blk baik kerja lg plak dok umah kalo tido je pun tak larat dah. Tambah lak kalo nak jg Zikri maunya lg cargas je aku kat umah tu.

Pg ni je dah gaduh nya die, budak tu dah makin lasak skrg. Tak nak pakai pamper, elok2 je aku tinggalkan jap nak jemur tuala die pusing2 je tgok tgh mencut! hmmmm sabo je la aku wahai anak. Time2 aku tgh mengah2 semput ni la ko nak buat hal. Nak buat cam ne dah terlepas jugak, so aku saja buat2 tak tau. Kebetulan lak dear kat blkg so tak pasan cume bila aku kata Zikri dah pancut kat lantai dear terkejut gak... Ehmmm dear pujuk2 die Zikri tp aku terpaksa la cuci air pancutnya tu. Nak buat cam ne kan, lap kan jugak la...walaupun dlm ati marah tp lawak pun ada, mentang2 la mama ngan ayah tinggalkan jap blh lak die g pancut merata sib baik bkn kat tilam kalo kat tilam adoyai!!!!

1 kes kat umah ni ntah nape la cuma ada 2 plag je yg blh guna. Yg lain semua tak blh pakai! hua....abes semua stok ikan, maupun santan! Chesse yg ada ntah la tak sempat nak tgok lagi la plak, maybe blk ni nak tgok pasal kalo ikutkan kawan dear patut nya dtg tgok malam td tp maybe busy kot. Dear kata fius kat umah sewa tu fius batu! zaman skrg org dah tak guna meter letrik yg tu. Nak buat cam ne kalo tuan umah sendiri tak de inisiatif nak menukar kepada yg baru. Nanti kalo tukarkan gune duit kami dulu bkn blh nak claim balik pasal tau la die punya feel skrg ni.

Papehal skrg ni semua nya nak kene fikir2 kan...plus ada something yg sgt2 terkesan dlm ati aku sampai kan la ni tak tau sama ada mau khabarkan pada dunia maupun tidak. Adakah pihak pengurusan syarikat aku akan fhm dgn situasi aku skrg ni?soooooooo much to think!

No comments: