Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, December 22

Ego

Salam...

Awat plak la pg2 dah ber mood ego plak ni eh?ehmmmm entah la ni kes jiran sebelah merangkap kawan seperjuangan aku di ofis yg kecik ni. Almaklum la melayu tinggal kami berdua ni je.


ni la hasil dari print screen tutorial yg aku blaja kat blog ceera..heheheh dah penah try tp lupe plak cam ne nak buat untuk kali ke2...ouh senang je la.

Tp bukan nak cite pasal tutorial ni tp aku nak bercerita tentang sikap. Org kata kekadang maybe bila org lain tegur sikap kita, kita rasa kita betul. Mungkin ada kalanya betul tapi terkadang kita tersasar juga. Ego manusia ni tinggi ada masa2nya. Untuk tu paling penting kesabaran la.

Walhal dgn budak sorang ni dah tinggi jugak kesabaran aku ngan geng aku, pernah juga aku luah kan di FB tp mungkin die buat2 tak faham je kot masa tu di luahanku di FB

Ok la sebelum tu pape hal pun aku juga manusia biasa yg punya hati dan perasaan.. Insyallah kalo diizinkan Allah jadi baik la aku. Hmmmmm fikir2kan la sendiri ok. Mahu berubah tapi mungkin bertahan lama tak perubahan tu?atau menjadi lebih baik atau tidak?hmmmm :)

No comments: