Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, December 29

Panas

Salam...

Wah... isu panas di FB aku kala ni, semalam bercuti MC dek kerana penang selsema yg blm kebah lg sampai la pg ni. Tgok2 je kat FB ramai plak yg komen tahniah sana tahniah sini...hahahhaha insyaallah andai diizinkan yg maha esa dapat la Zikri adik tahun depan. Semua perancangan semata tp Allah yg menentukan.

Kes panas ni bermula bila aku gatal2 tgn g taip "anak ke 2" tu je. Huh tp tak sangka mereka2 lebih pantas plak dari aku mengkomen bagai nak rak. Kalo rezeki kami dpt anak cepat Alhamdulillah tp buat masa ni blm masanya nak dikhabarkan pada semua.

Pasal pe?ketidak sediaan kah?hmmmm insyallah akan tiba juga masanya nanti aku akan khabarkan pada semua kawan2 dan ipar semua di FB dan blog ni walaupun aku rasa ntah sape la nak bace blog mengarut ni kan. Oh ku tinggalkan semua jejak untuk tatapan akan datang.

Heehehehe....biarlah rahsia walaupun aku rasa ada la jugak segelintir dah pasti apa jawapan aku kan...hehehehe sabar je la k.

7 comments:

raMaraMa said...

saya baca tau...ahhahah

Azian & Zaini said...

oh thank la raMaraMa...hehehhe

raMaraMa said...

tahu siapa saya..hehehhe

Azian & Zaini said...

tak tau, tp sekiranya ingin berkongsi blog sila la... :)

raMaraMa said...

hihih...saya budak DPR..hahahha

Azian & Zaini said...

la ye ke...ish kalo tau sape ni nak kene la, main sorok2 plak

raMaraMa said...

hahahhahah..jeng jeng jeng