Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, November 2

Zikri 7 Bulan



Salam...

Senyuman ceria buat semua tghari ni... Mencuri masa yg ada sekangkang kera kot..hehehe... ada la sedikit masa di ofis ni nak update blog yg sgt2 terabai sampaikan messy sungguh mata ni tgok. Nak clearkan mana yg patut pun dah tak sempat, nak online hujung minggu plak maxis berukband kat area umah dah tahap gaban slow nya....nak kene tunggu lama2 la baru leh upload. So baik biarkan aja hujung minggu aku penuh dengan aktiviti melayan Zikri.


Oh masa sgt pantas berlalu, now Zikri dah pun 7 bulan....hmmm pantas bukan, rasa macam baru semalam je dpt tau aku peknen (mak oiiii statment ni tahap melampau tak) heheheh ni dek kerana dpt tau sorang kolig kat ofis ni peknen...cute je peyut nye tu ala baru awal2 time peknen kan tp mmg chinese stail, awal2 pun harus pakai uniform peknen ni pasal nak jg kesihatan baby.... (adakah dng ini MC & cuti yg slalu aku amik dulu HR akan banding2 kan???) ehmmm ni persoalan yg bakal timbul skrg, hrp2 tidak la...pasal aku cek up kat gov, member ni confirm la kat privatenya...

Skrg Zikri makin rajin menolong aku dirumah, tolong ape?huhu tolong mop lantai dan kemaskan surat khabar....waaaaaa....Tambah2 lak umah sewa yg saiznya kecik, jap je biarkan dah blh sampai kat dapur...ish nak kene pasang pagar la cam ni, tp nanti kalo ayah dah belikan walker lg la parah...rasa mau jerit saja pada jiran2 mintak tolong gomol2 kan budak ni tp ada ke? (sure ada pasal akak ipar dok sebelah umah je..anak die rajin dtg gomol!) :p


Ok baik chow skrg pasal ada lg bnyak kerja nak kene buat ...petang smlm 3 tender masuk, 1 settle tinggal 2 lg. Tambah lak hari ni berperang ngan audit dalaman company...sakan gile aku rasa kebusyan... Da... :)


No comments: