Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, November 18

Salam AIdiladha

Salam...

Alhamdulillah semalam sempat merayakan Aidiladha bersama suami terinta & anak tersayang buat kali pertama bertiga. Sambutan yg tak berapa meriah di rumah MIL, dengan kehadiran aku, ipar duai yg ada la 2 3 kerat je. Geng2 akak ipar semua blm balik umah MIL kecuali ptg pas zuhur beransur2 ramai dan meriah umah MIL.

Menu utama dan kebiasaan kat umah MIL, of coz la nasi impit, kuah kacang, ayam mask kicap tp MIL masak rendang plak semalam. Tukar selera katanya, ok jugak la pasal last time aku yg try masak sblm blk kg. Tp la ni kene masak gak pasal akak ipar sorang pun blm sampai. Alhamdulillah ada jgk yg puji masakan sayur lodeh aku sedap...hahahhaha cam nak ketawa je tp ok la kan, kurang2 nya ada gak org nak puji.

Pg tu dear sempat gak la tolong org kg melapah daging korban, act ni mmg aktiviti wajib dear kalo kat sini. Kalo kat kg aku mmg dear blur la nak tolong. Bukan kg die kan...of coz la zero idea. Dear bw blk tulang ngan sebungkus daging. Masakkan sup tulang untuk dear, nyummmmm aku pun join sekali ok.

Kami blk umah kul 4 ptg, tu pun dng Zikri yg meragam pasal tak cukup tido. Ni yg geram sket ngan budak ni, pantang dgr ramai org mula la die tak nak tido lena. Sabar je la, kene plak ngan tak sehat bdn kot pasal asyik poo poo je 1 hr tu. Padahal pg2 dah kuar byak sampaikan kene bj melayu merahnya tu.

Blik umah mandikan, pas tu terus tido masuk buai lg. Hmmmm mmg lena sampai ke mlm pas isyak! hua ciannya pasal aku kejutkan gak pasal kot2 lapo ke, bg makan sket....bg susu then masuk blk terus kami 2 2 tido... hahahha pantang tul kalo tidokan anak maknya mesti tido skali.

(pic zikri ngan baju melayu merah nanti aku upload skrg ni blm sempt lg nak upload. Kat office kan, ada memacam keje nak buat tak pun msti bos akan kaconya la. Act pic nya zikri pakai baju merah n ayah lak pakai baju kuning! mmg dasar anak selangor la ni)

No comments: