Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, August 30

Rindu Dia Bapaku

Salam...

Ramadhan dah masuk hari ke 20.. 10 malam terakhir! hmmm pantas masa berlalu. Persiapan masih tak sempurna lagi.

Langsung tak de mood nak raya taun ni, terkenang2 kan arwah yg sentiasa segar dlm kenangan aku. Bayangan saat ketika dia tiada lg....salam terakhir aku pada nya yg tak sempat nak mak sampaikan.

Gembira cume kerana Zikri, selebihnya aku sedih!

Ingat pada lemang dan dodol yg dia masakkan untuk kami dgn kerjasama mak...walaupun lemang hangus dan kekadang dgr bebelan mak buat kami sentiasa ketawa.

Dia yg byak menceriakan hari2 aku sebelum ni, gurau sendanya dah tak de lagi kini...terasa amat kehilangan dgn sekelip mata.

Ya Allah aku mohon, semoga bapa ku...mat yasih anak chah selamt dlm lindunganMu di sana. Dpt aku rasakan kehadiran nya kala ini tp hanya mata saja yg tak mampu melihatnya. Berikan la aku kesabarn setinggi2 yg termampu aku. Dugaan Mu aku terima dengan redha ya Allah.

2 comments:

Bibi Intan Suraya said...

semoga tabah.....dan banyakkan al-fatihah untuk dia...

tgcare!

Azian & Zaini said...

tq!insyaallah....