Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, August 20

Hampir Tamat Fasa Pertama

Salam Ramadhan...

Dah sempurna 9 hari puasa, hampir tiba fasa ke dua bulan puasa. Ehmmm time2 ni apa lagi kan, mula la org busy menyiapkan persiapan raya. Maybe dah ada yg mula buat biskut raya. huh awalnya la kan.

Ah nampak gaya taun ni no biskut raya la jawapnya. Nak buat cam ne, dok ngan MIL so biar MIL la yg ejas. Kang kalo aku buat tkut tak laku je, ehmm tp penah ke biskut ke kuih ke yg aku buat MIL tak layan??hehheheh...abes ok walaupun bkan MIL yg makan tp adik2 bradik ipar aku.

Skrg MIL dah siapkan baju Zikri, tinggal baju dear aku blm cari. Ingat nak beli dah siap tp dear ni cerewet ok, Sblm ni aku kene cari baju yg kaler sama ngan baju yg dear penah ada je...oh tersangat la terhad.

Untuk tu aku beli berlambak2 kemeja t berkaler2..walaupun kegemaran dear kemeja tanpa kolar. hehhhhh skali skala ok apa kalo pakai kemeja berkolar, smart sket! dan yg penting senang nak mix n match.

Tahun ni, dear request kaler purple lg. MIL ada jahitkan baju melayu Zikri kaler merah cili. Takkan nak nye dear pakai kaler terang benderang gitu..ehmmm plan nak cari baju dear ngan baju Zikri yg dah siap kat kedai je kan senang. Ntah bila lak aku leh dpt g jalan2 mencari baju ni la plak...1 lg problm

Kalo kuar hari sabtu, Zikri MIL kene jaga. Nak bawa blh tp susah sket la kan, lg pun takut jugak pape yg jadi kalo berdua ni. ehmmmm kene think2 lg ni.


No comments: