Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, July 19

Jagalah Kesihatan Anda

Salam...
Hari ni baru blik umah sebab dah 2 mlm tido umah MIL pasal MIL tido sorang2 takut. Tu yg aku ngan dear temankan la. Tp mlm td kebetulan Is ada so kitorang sempat la kuar. Kuar g mane?ehmmm g join dear layan futsal tp aku tak main pun pasal ni team dear yg lawan kan. Aku ni kaki bangku kot!haahhahah...aku tukang teman kan je la + ngan jadi pom pom girl..hehheeh

Kebetulan member dear pun bawa isteri die gak so ada la member. Akak tu tgh peknen da...ehhehe anak raya la ni, kalo tak silap anak yg ke 4 kot. Umah akak ni aku penah sampai time raya tahun lepas coz die wat umah terbuka. Tu yg dah kenal2 sket la kiranya. Tak de la boring tgok game futsal tu tp mmg la pemain lawan semangat pasal minggu lepas derang kalah. Tp sori la geng dear nak bg can! hhahahah derang tetap kalah gak malm tadi.Hahhaha sampai tergolek2 goal keeper derang pasal terkene sepakan sape ntah aku tak kenal la.

Ada sorang budak dlm geng dear ni saiznye cam bdk skola je aku tgok. Tp mainan die mak oiiii bleh than gak. Maklum la tgh muda lagi kan, lg pulak tu member dear ramai yg dah lanjut2 gak la.hehhehehe..Ok la kan pasal aktif gak walaupun dah berusia ni. Yg bawa isteri & anak2 pun ramai walaupun game start lewat gak la, dekat kul 11 mlm br mula.

Pg ni lak MIL ajak g tgok pak cik sedara dear yg kene potong kaki pasal kencing manis. Huhuhuhu seram gak aku bile dgr kan. Tp nak wat cam ne kan, dah tu je jln terakhir. So tolak dari umah dekat kul 1 gak la, sampai gombak kul 2. Ok la kan walaupun kitornag tak tau jln tp sejam dah leh sampai. Lepak2 tgok, cite2 sket pas tu gerak blik la pasal ptg ni dear nak g main bola lak untuk liga kg ni. hmmmm sebuk la plak dear ni ngan bolanye sejak akhir2 ni kan. Trime je la.hehhehehe...

Malam ni dok umah je la, sok keje dah. Kejap je kan kalo hari cuti ni mase nye berjalan. Cube kalo time keje, mak oiiii lame tul kalo nak tunggu time blik.hhehhehe..k la maaybe sok ada yg cuti coz Israk Mikraj kan. Tp aku rase compny aku tu tak cutinye la. Ok...SALAM ISRAK MIKRAJ buat semua. :)



No comments: