Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, November 3

Musim Peperiksaan

Assalamualaikum...

2 minggu ni anak-anak ada peperiksaan di sekolah. Amar di sekolah agama untuk minggu lepas, minggu ini periksa di sekolah kebangsaan dan juga ashraf di Pasti. Yang paling panik mesti aku la kan, bising la suruh derang ulangkaji, buat latihan dan baca buku berulang kali. Tapi anak-anak ni bukannya nak menurut sangat kata kita ni kan, sabar je la. Keputusan peperiksaan hujung tahun beri kesan besar pada Amar sebab hasilnya akan ditentukan duduk kelas mana nanti. Syukur untuk tahun 1 duduk kelas yang agak baik jadi tak kan nak menurun pula untuk tahun hadapan kan. Minta-minta lebih baik dari tahun ini.

Ashraf pula sentiasa rileks..tiap kali suruh buka buku memang liat. Alhamdulillah keputusan kat Pasti tak pernah mengecewakan kami mama ayah. Periksa pertengah tahun pun kedudukan baik cuma aku tak pasti kalau dah naik darjah 1 nanti masih kekal ke tidak sebab belajar perkara baru dan ada kawan baru yang mesti lebih pandai dari dia.

Buat masa ni jaga kesihatan derang je la, agar sentiasa sihat tiada gangguan untuk ulangkaji dan nak menghadapi peperiksaan. Insyaallah kami sentiasa doakan anak-anak kami dan semua pelajar lain dapat jawab dengan baik.

No comments: