Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, November 14

Konvokesyen Tadika Pasti 2017

Assalamualaikum...

Alhamdulillah hari Ahad lepas dah selesai pun hari konvokesyen Ashraf, seronok sangat dia nak pergi konvo. Dear kejut pagi-pagi tak menangis pun terus siap mandi, gosok gigi dan pakai baju. Sarapan ringkas je aku masak pagi tu. Dear yang bawa Ashraf, aku tak ikut sebab tak nak bawa Aisyah sana kat tempat ramai orang. Yang mana boleh elak aku elakkan la. Lagipun tak sampai hati kalau anak-anak nak tidur pun keadaan tak selesa. Bising kan, aku bukan jenis rajin bawa anak-anak masuk pasaraya besar ye. Jarang sangat kami luangkan masa ke pasaraya ni. Kecuali bila ada nak membeli je.
Geram sangat tengok muka tu..nampak macam sombong plak

Tempat yang sama seperti Amar tahun lalu.

Ok, dear bagitau dear sampai awal. Elok sangat lah tu kan, kalau sampai lewat nanti terkejar-kejar pula cikgu nak siapkan. Dear tak ambil gambar pun, gambar yang ada ni pun aku ambil dari group yang cikgu Pasti buat. Ada ibubapa yang rajin ambil gambar dan kongsikan. Alhamdulillah selesai sudah pelajaran 6 tahun Ashraf di Pasti. 3 tahun belajar di sana dan syukur memang nampak sangat membanggakan keputusan dia.

1 comment:

aryan azra said...

Alhamdulillah dah konvo..anak saya ahad ni baru nak konvo Pasti Kuala Langat