Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, December 8

Mari Menghabiskan Cuti Tahun

Assalam...

Mood pagi ni memang tak datang langsung walau pun kerja bersepah-sepah atas meja minta aku siapkan juga sebelum rabu. Sebab Rabu nanti nak cuti panjang hingga hari Jumaat. Nak pergi mana? duduk rumah diam-diam layan anak-anak dan mak yang datang kerumah. Alhamdulillah cuti tahun masih ada lagi 9 hari tapi cuma boleh ambil 2 hari je sebab memang susah bos nak bagi cuti panjang-panjang. 5 hari bawa ke tahun depan cuti lebih nanti mungkin akan ambil cuti lagi sebab nak daftar tadika anak-anak. Kalau tak habis juga bos akan bayar tahun depan.

Nak cuti 2 hari tu pun punya lah payah sebab ada aje bos yang tak setuju aku nak bercuti padahal katanya aku sekadar menghabiskan cuti yang ada je. Eh...takkan sepanjang tahun kerja je mesti mau cuti. Mana nak elak bulan 9 dulu aku cuti sakit seminggu sebab sakit mata dan sejak tu terus mereka cop aku kerap ambil cuti. Adoi kekadang rasa macam teruk-teruk sangat jangan bagi aku ni cuti tahun lagi senang kan. Geram rasanya bila orang asyik pertikaikan apa yang aku buat.


Gambar tiada kaitan tapi sekadar menyenangkan hati, tengok gambar lama teringat kenangan dulu-dulu. Hehe...ini gambar masa selepas bertunang kami ambil di Sunway Piramid kiranya ini gambar berdua buat pertama kali. Memang nampak dear lain sangat mukanya, lebih 'kecil' berbanding sekarang. :p

No comments: