Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, October 10

Takoyaki

Assalam...

Sejak tak kerja di kawasan Bukit Tinggi, Klang ni aku mati kutu juga nak selesaikan minat yang satu ni. Ye la biasanya pergi makan di sana jadi sesekali boleh beli juga kan. Tapi sekarang memang tak kerja area sana dan jarang sangat dapat pergi kesana sejak dear kerja di Pahang sekarang ni...huhu...sedih bila kenangkan selera makan yang payah pula nak jumpa di Shah Alam ni.

Eh...bukan payah sangat cumanya malas nak cari, beli dan cuba rasanya. Hehe...maklum je la dah terbiasa dengan rasa yang lama kan. Eh, macam payah pula nak biasakan dengan rasa yang baru plak.

Syukur sangat bila adik ipar kerja dekat-dekat area bukit kemuning yang selalu makan di Giant Kemuning Utama yang tersangat dekat dengan tempat kerja aku ni bagitau ada makanan ni. Aih...pucuk di cita ulam mendatang kata orang kan.

Takoyaki dengan keju dan mayonis lebih... RM 5.90

Takoyaki, makan jepun yang telah menawan hati aku dan sekarang anak-anak aku. Haha...mana tidaknya sekarang Amar dan Ashraf pun dah tau makan juga. Sedap kata mereka. Jadi tak rugi kalau aku beli 2 kotak sekali gus kan.

Nama kedainya Danidana Takoyaki kalau tak silap sebab ini baru pertama kali pergi walau pun dah lama nampak kedai ni wujud di Giant sana tu.

Kesimpulannya la kan, takoyaki di sini lagi sedap, lg besar dan puas jadi berbaloi la dengan harga yang aku bayar. Memandangkan sekarang aku malas nak masak untuk makan malam jadi 8 ketul takoyaki ni jadi menu makan malam kami bertiga...alhamdulillah kenyang.

Cumanya tak best sebab kat sini tak ada sushi....haih..lepas satu satu pula la yang aku nak...hahahha...layan selera sendiri sesekali kan.

1 comment:

Unknown said...

Nampak sedap. Bleh jalan-jalan cari makan. X penah lagi try takoyaki tu.