Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, April 20

Tempat-Tempat Yang Selalu Kami Bertiga Pergi

Assalam...

Ini antara tempat yang selalu aku bawa anak-anak pergi. Biasanya aku suka bawa anak-anak keluar dengan aku membeli barang-barang dapur atau pun makanan.

Selalu pergi untuk beli lauk pauk selain di kedai runcit dikawasan rumah aku rajin ke sini.econsave bukit kemuning. Paling dekat dengan rumah, mudah dapatkan parking cuma tiada berbumbung tempat parkingnya. Kedai pun tidak banyak dan ruang membeli pun lebih kecil.

Tempat ke 2 yang kerap kali aku bawa anak-anak adalah ke sini carrefour Bukit Rimau. Di sini nak ada parking berbumbung, mudah nak masuk dan mudah nak keluar. Kedai pun masih belum banyak dan hanya tertumpu ke Carefour sahaja.

Selain itu aku rajin bawa mereka ke Tesco Bukit Tinggi. Di sini mudah untuk parking sebab ada disediakan parking untuk keluarga. Itu pun kalau bernasib baik dapat la kalau tidak gunakan parking biasa saja lahkan.
Rajin shopping disini sebab ada kad ahli dan selalu dapat kupon. Ahaha...

Tempat terakhir ialah Giant Kemuning Utama. Tempat ni agak seronok juga sebab aku suka tempat shopping ada parking berbumbung, tak nak berpeluh-peluh jaga anak sambil tahan cuaca panas.

Ahaha...nampak sangat la pula aku ni kaki shopping ek. Tak ada la, sebulan belum tentu akan jejak kaki kesana kecuali Econsave. Itu paling dekat dengan rumah.

Ok, itu saja nak cerita, nanti kalau bagitau lebih detail lagi bahaya plak aku. Hehe...Selamat bershopping!

No comments: