Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, October 7

Penat!

Salam…


Tiba jumaat yang amat memeningkan kepala dan tubuh badan. Masuk-masuk office pagi ni kebetulan terlambat jadi terus berkejaran sarapan dengan aman di pantry sana. Hmmmm hari ni ada 1 tender ‘international’ nak close. Sudah pasti kelam kabut walau pun bukan totally aku yang handle. Sejak semalam lagi geng contract department aku dah kucar kacir aku tengok. Bos siap stay back sampai lewat malam di office dan geng contract pula siap buat kerja dirumah masing-masing hingga awal pagi. Oh…. Mujur aku tak terlibat kalau tidak maunya terpaksa mendengar bebelan percuma dari dear!

Alhamdulillah walaupun ambil masa agak lewat tapi selesai juga kerja nan satu itu. Syukur dengan adanya kerjasama yang telah diberikan. Sekarang menunggu keputusan Berjaya ataupun gagal. Heh! Project besar ni jarang-jarang kami boleh dapat job tapi apa salahnya mencuba kan.

Tunggu esok atau pun minggu hadapan, nak cerita pasal aku berdating….tengok movie berdua-duaan, paling penting ada habuan yang dear dapat hari tu. Ceh! Habuan la sangat kan..ok apa-apa hal nanti-nanti la ye.

Selamat berhujung minggu!

No comments: