Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, May 18

Short Entry

Salam...

Wah tersangat lama tidak mengupdate blog. Bermacam2 perkara dah terjadi sejak sebulan yang lalu.

Alhamdulillah tempoh berpantang juga dah tamat pada hari Khamis lepas makanya tiada lagi pantang2 makan. Cume mak berpesan jangan makan 4 5 jenis makanan lagi sampai la umur Zikri cecah 3 4 bulan. Antaranya makanan laut - pasal mak takut aku alah plak... teh - katanya penyebab sembelit dan blh sebabkan sakit pinggan pasal teh ni angin untuk sesetengah org....buah mangga - yg ni tak tau la apa alasan spesifiknya....belacan - takut gatal...so buat masa ni aku tak amik la makanan yg dilarang mak ni. Baik juga kalo kita dengar nasihat org lebih tua ni kan.

ada byak pic Zikri yg nak upload kat sini tp line tak brape clear lak... hehe la ni tgh update blog @ Cameron Highlands while Zikri tido sambil ayah temankan die. Rilex la sket kalo time die tido.

Ke"chubby"an Zikri dah bertambah2 macam di pam2 kan je aku tgok. Tau je la suke betul die isap susu badan. Huh dek kerana itu aku akan cepat rasa kelaparan. Mak kata tu normal pasal abes Zikri isap apa je yg aku makan, wah...kalo makan byak pun masih terasa cepat lapo juga. Alang2 baik makan byak tu je kang kalo makan lebih naik plak berat ni yg sedia ada berat..hehehehe

Dear dtg jemput kami kat kg hari ahad lepas, hari isnin sempat keluar g jalan2 cabut gigi...uh sakit tu tak blh nak kata pasal langsung tak sakit...hahahhaha tp yg penting tak de lagi denyut2 time aku nak tido yg sayangnya muda2 gini gigi dah rongak la plak....huaaaaaa...

Ok la next time akan update lg, time tu insyaallah akan ada byak pic Zikri yg aku akan uploadkan.

No comments: