Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, December 26

Penutup Persekolahan 2018

Assalamualaikum...

Dah lama nak berkongsi cerita disini buat tatapan anak-anak mama nanti, kalau ikut memang ada banyak perkara nak tulis tapi kekangan masa sangat tak memberikan peluang untuk mama menulis. Ye, anak-anak memang pantang kalau mama pegang talifon.

Syukur sangat penutup persekolahan 2018 dengan keputusan peperiksaan anak-anak sangat membanggakan. Alhamdulillah, walaupun susah setiap kali mama suruh baca buku mujurlah mereka berjaya juga memberikan mama kejayaan walaupun bukan cemerlang di kedua sekolah tapi mama tetap gembira dengan keputusan yang mereka dapat. Insyaallah ada hadiah yang akan mereka dapat.



Alang-alang cuti panjang dan ada majlis perkahwinan sepupu sebelah mak jadi mama ambil peluang balik kampung 1 minggu. Niat nak hantar opah dan bawa opah ke majlis tu. Alhamdulillah, kita pergi kedua majlis perkahwinan tu dan sempat juga bawa opah pergi Taiping untuk majlis sebelah pihak lelaki.  Sepupu mama perempuan, jadi kita memeriahkan pula majlis orang. 

Balik dari majlis tu sempat juga pergi jalan sekejap.  Tu nanti mama tulis kemudian, mama tak dapat nak tulis panjang lagi sekarang ni.  Jadi semua pun kena pantas buat.

No comments: