Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, December 31

Balik Kampung 16/12 - 25/12

Assalamualaikum. . 

Seminggu lebih duduk kampung rasa bebas sekejap. Ayah balik Shah Alam hari Isnin kemudian balik kampung hari Jumaat. Kita di kampung syok makan je, maklum la opah jenis rajin masak bila anak cucu ada. Alhamdulillah rezeki opah pun melimpah hendaknya. 

Sebelum balik Shah Alam, ayah bawa kita pergi tengok Sungai Perak. Memang sini tempat mama dan ayah selalu pergi bila balik kampung. Seronok dapat melihat keindahan alam semula jadi. Dah hampir setahun set pengambaran filem/drama disiapkan di sini. Tapi tak pasti la bila masa tayangan nya.  Kalau tak silap kisah mengenai tokoh sejarah. Tunggu dan lihat lah nanti bila dah ditayangkan. 

Cubaan memanjat tangga menara tapi gagal sebab gayat

Berebut-rebut nak panjat tangga. 






Semua gambar mama ambil dari video, sebab kalau ambil gambar mesti ada yang tak jadi. Lebih senang ambil video ke sekarang ni. Haha dasar mak yang malas la ni.

Apa-apa pun kita seronok menikmati alam, sungai yang cantik dan kehijauan yang memukau. Ni kita belum pergi ke kawasab sawah lagi.  Kalau dapat mesti lagi seronok korang sebab selalu tengok dari dalam kereta je kan. Insyaallah ada rezeki nanti kita rancang cuti ye.

No comments: