Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, June 13

Peperiksaan Anak-anak

Assalam...

Alhamdulillah anak-anak dah mula bersekolah pagi ini, walaupun agak susah nak kejutkan sebab dah lama cuti tapi semua masih berjalan lancar lagi.

Saja nak kongsi kegembiraan hasil kejayaan anak-anak, syukur walaupun ada masa tak sempat nak ajar sekurang-kurangnya mereka mampu membuat yang terbaik. Kami suami isteri tak pernah letakkan 1 syarat pada anak-anak. Tak pernah paksa mereka buka buku kecuali untuk buat kerja sekolah. Mungkin kami anggap masih kecil dan masih tadika, jika di arus sekolah kebangsaan mungkin berbeza nanti.

Lagipun masa sangat suntuk untuk aku bantu mereka belajar. Insyaallah tahun depan aku mohon Allah mudahkan niat aku untuk fokus pada keluarga. 



Jadual peperiksaan yang telah berlangsung, aku tampal di dinding bilik anak-anak biar mereka nampak ujian apa untuk hari tu. Alahai bukan tengok sangat pun.

Keputusan Ashraf

Keputusan Amar

Alhamdulillah, syukur keputusan keduanya sangat baik di awal tahun ini. Komen cikgu Amar kurang lancar lagi membaca. Tak pe ada masa lagi, kelas tuition membaca yang pasti buat pun aku hantarkan. Tak pernah paksa Amar jadi pandai sebab aku dulu pun kecik-kecik kuat main :)

No comments: