Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, September 27

Sekadar Melepaskan Lelah

Assalam...

Dah nak masuk penghujung bulan september rupanya, Allahuakbar!!! bukan dilanda kesibukan tapi kemalasan yang teramat sangat. Faham-faham aje la sekarang telah ditinggalkan oleh dear buat sementara waktu....berpisah untuk mencari sesuap rezeki yang halal...huhu...tak de la jauh sangat tapi sehingga ke hari ini masih belum bertemu lagi sejak pergi awal bulan september lalu.

Sedih juga, rindu juga tapi anak-anak perlukan aku sentiasa kuat di sisi mereka. Ha....sebab tu la aku jarang ada masa di blog sekarang, malam lepas ambil derang aku makan apa yang patut dan apa yang seadanya je. Jimat? bukan la...sebab kalau masak cuma untuk aku seorang yang makan kan dah membazir. Tak kuasa aku nak masak beria-ria sekadar untuk isi perut aku sendiri je. Anak-anak sentiasa jadi keutamaan.

Hujung minggu akan aku masakkan sesuatu untuk mereka makan, nasi lemak, spagetti dan juga mee goreng...ini antara kegemaran mereka. Yang lain-lain buat penat je aku masak sebab derang bukan nak makan sangat.

Bila malam tidurkan mereka aku pun mesti tertidur sama...haha..nak buat macam mana, nak borak tak de geng, nak tengok tv pun tak de geng jadi tidur lagi baik dari buat semua tu. Yang penting semua kerja sudah pun aku selesaikan.

Ok, minggu ni bakal sibuk dengan majlis perkahwinan adik ipar. Harap-harap semuanya berjalan lancar terutama masa majlis akad nikah nanti. Insyallah bila dear tak de di sini aku akan jadi mata dan telinga dear untuk majlis minggu ni. Minggu depan dear akan balik sini untuk menolong mana yang patut dan meraikan majlis adiknya.

Tapi mana cukup kan kalau dear cuti 4 hari je? tak berbaloi tunggu sebulan kan...haha.

 

No comments: