Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, July 19

Salam Ramadan

Assalam...

Aduhai...makin lama blog ni terabai pulak aku rasa. Maaflah sekarang kesibukan tersangat-sangat. Masa macam mengejar je aku setiap hari. Tempahan  orang pun masih ada banyak belum siap.  Puasa dah masuk hari ke 11 esok. Mahu atau tidak perlu lipat gandakan usaha, tak nak orang kecewa bila aku bagi tau baju raya mereka tak siap.

Paling menakutkan....sempat ke aku nak buat baju raya aku, dear dan anak-anak?

Hua..... tak rela fikirkan kalau tak sempat. Takkan pagi raya anak-anak pakai baju kemeja pulak? :p

Sekarang berkerja siang malam usahakan selagi mampu....harap-harap dapat siap seminggu sebelum raya.

Hehe....bila jadi tukang jahit baru tahu apa tukang jahit rasakan. Pening kepala tengok kain orang sana sini belum siap. Paling best dapat mesin baru yang lama diidamkan. Eh...memang berminat nak ada mesin jahit lama dah tapi bila mak ajak buat bisness sama-sama lagi melonjak rasanya. Jadi sekarang kerja menjadi lebih pantas.



Rasanya belum terlambat nak ucap selamat berpuasa buat semua umat Islam.. :)


 

2 comments:

nurbijen said...

wah, dah mula biz dengan mak.. moga terus maju jaya... baju banyak maknanya rezeki pun bakal banyak la tu... Insya Allah, moga semua tempahan dapat disiapkan :)

Azian & Zaini said...

terima kasih kak :) sedang berusaha siapkan mana yang patut