Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, July 18

Shopping Day?

Salam...

Cuti hujung minggu 2 hari berturut2 maka memberikan aku masa untuk bersuka ria bersama2 Zikri dan juga dear. Ntah nape dear pg sabtu tu kerja half day, tau2 je tghari time aku nak makan MIL bgtau dear dah blik. Huh terkujat sekejap ahhhaa...

Kuar g jenjalan di Aeon Bukit Tinggi, pilih yg dekat je la kan kalo papehal senang la nak blk. Ingat nak tinggalkan Zikri tp time kitorang nak keluar Zikri tak nak tido plak, so bawa je la sambil2 blh try stroller yg ada. Mujur Zikri ok je baring kat dlm stroller nih cume tak selesa sket la pasal time tido besenya tangan die terkepak tp kat dlm stroller tak muat nak berkepak. Cian kan...tp tak pe la nak juga la die tido dan baring kat stroller tu dari pada langsung tak nak.

Pic untk 1 hari kuar jalan2 tak de pasal mama ngan ayahnya tertinggal hp masing2 kat umah. Ala2 kuar dgn privacy la plak ni.

Dear belanja handbag, wallet ngan kasut. Wow! ni apa kes lak ni kan, kalo tak pasal aku rengek2 minta maunye tak dpt kot...hahahhaa dear kalo blh beli 1 brg tu biar pakai sampai bertahun. Oh manakan mampu aku nak gunakan sandal yg sama sampai bertahun ni. Hehehe...handbag ngan wallet ok la blh la makan tahun nya. :)

Nanti2 la nak buat entry khas lak ok, minta2 semuanya doakan yg terbaik buat kami bertiga :)

Dear kalo bab jimat mmg no 1, tp ada masa kalo memboros blh thn jugak la ok. Alhamdulillah dear belikan aku hp baru, apa kes la kan dpt hp baru lak ni? heh aku bg cadangan nak beli digital camera pasal selama ni asyik guna camera hp je. Tp dear bg aku pilihan lak, nak beli hp ke nak digital camera........wah tak blh ke kalo nak minta 2 2 tu? huh

Lastnya hp jenama nokia je la yg aku ambik. Kalo ikutkan nak jugak camera digital tp ckp la kalo ngan hp ni dulu, pasal aku ni malu & malas bab2 nak keluarkan camera nak ambik pic. Kecuali dalam keadaan yg mmg betul2 aku nak amik pic.

Kalo guna hp ok sket, tau2 je ada hp kat tgan senang nak ambik pic candid Zikri ngan dear. Huhu anytime tanpa perlu susah2 nak usung camera digital ngan hp sekali kan.

Ok la time to sleep walaupun Zikri dah lena tido dalam buai 2 jam yg lalu. Now nak bawa Zikri tido kat tilam biar die tido dgn selesanya. Kecian tido buai siap kene bedung lagi. :)

No comments: