Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, July 11

Isu Semasa Aku

Salam...

Malam yg sepi pi pi...aku lepak tgok tv v v..hehehehe tak de maknanya skrg nak tgok lepak tgok tv pasal busy temankan Zikri je sepanjang masa. Ini la pengorbanan kan.

Apsal ntah kekadang aku rasa mcm aku tertinggal byak kisah2 / berita semasa yg aku terlepas. Padahal kat ofis aku sempat jugak selak2 paper "THE STAR" in case kalo paper ni masih ada, kalo dah di ambil org takkan aku nak bace paper cina plak! hah lagi 1 hal nak minta org translate.

Kalo tgok kakak2 ipar aku yg cikgu 2 org tu nampak cam ok je, tak tau la kalo sbb kerja derang stakat 1/2 hari setiap hari. Aku ni sepanjang pagi sampai ke petang.

Bestnya kalo dpt duduk umah saja, jaga anak & siapkan makan minum pakai suami...ehmm bila ek dpt buat cam ni?

Plan dlm masa terdekat maybe no kot, pasal byak hutang2 aku yg tak settle lagi. Kalo blh tak nak bebankan Dear. Dah la beban sedia ada pun tak tertanggung :p

Apsal aku pikirkan masalah ni skrg? hahaha...ni pasal bila ada yg tanya hal isu semasa so terkantoi lak nak jawab. So senyum2 ckp tak tau je la....cit! teruk tul la mama Zikri ni kan.

Berbalik pada kes lain, sepanjang minggu lalu aku dtg ofis dengan selesa sekali. Naik kereta baru kan, maunye tak selesa. Huh "bukan kereta aku" ni la jawapan yg slalu aku bg pasal tak nak org pikir aku beli kete baru. Dah sah2 tu bukan kete aku kan, wat pe nak ngaku! hehehe tidak sekali nak berlagak di jalanan juga ok.

Perlu hati2 bila drive pasal cian kat yg membyar tiap2 buln tp tak dpt nak drive. Harap2 Nyah dah blh dpt lesen la raya nanti, so senang la nak blk kg jenguk mak.

Nak cite byak pun dah lewat, baju nak g kerja esok blm iron lagi. Nak iron pagi aku kene g klinik plak, sempat jalan2 kat jusco bkit tinggi. Sblh ptg td dear ajak g cari kain nak buat baju raya Zikri. Ptg lak g tgok baby jiran yg dah 11 hari lahir. Huh! hari cuti pun busy la....tak de msa nak rest untuk diri sendiri sampaikan kalo aku ingat sejak Zikri lahir aku dah jarang2 sgt nak tido siang tambah2 lak dah duduk umah MIL ni kan. Segan seh....

Ok la now nak buat tu semua, kalo blh tak nak wat pg esok psal kang kelam kabut jadinya. Ehmmm insyaallah kalo tak de aral nak menggantikan pose yg 3 hari terkantoi walaupun time tu tak de period. Huh! time peknen...best je kalo ingatkan.... :) leh senyum sampai pipi.

Ok la.............dah panjang2 dah ni. Chow...Gud nite all! :)


No comments: