Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, June 15

Kami Perlukan Ruang

Salam...

Yeahaaaaaa....hari ni dalam sejarah aku kerja kat Mega Mayang ni pergi mengemaskan stor yg agak2 comel saiznya. Walaupun terpaksa berpanas tp aku terpaksa juga lakukan dek kerana akan datang lagi banyak dokumen maupun fail serta drawing yg akan aku campakkan kesana juga. Oh mujur aku dan Connie diberikan kesempatan masa pg ni untuk laksanakan tugas ni. Tiada tender yg nak submit sepanjang minggu ni walaupun ada sedikit gangguan semasa kami di bawah.

Kemas! tu la yg blh aku katakan, kalo tidak dah macam tongkang pecah. Nak letak fail, dokumen & drawing entah dimana. Terpaksa di campak di lorong2 tengah2 laluan. Kalo ikutkan hati rasa mcm nak campak keluar je tp payah plak kalo ada yg minta aku carikan doc yg lama2 tu. Serba salah jadinya sekarang ni.

Hampir 2 jam berhempas pulas kemaskan akhirnya semua ruang yg bakal kami gunakan akan dtg dah tersedia. So next time harap2 jgn ada plak org lain ambil kesempatan dengan ruang yg sudah kami siapkan untuk bahagian tender. Ni kerana kami pernah mohon pada pihak pengurusan dpt kan satu ruang untuk letakkan semua doc lama tapi langsung tiada tindak balas yg kami terima so ni la kesudahannya. Terpaksa dibuat walaupun kami penat, tiada elaun maupun komisyen tambahan...hehehehhe ok la ikhlas la kami buat ni semua.

Sekarang kelaparan, nak makan nasi!!!!!

No comments: